Οι οργανωτές των Αγώνων συγκέντρωσαν έργα από Ιάπωνες και διεθνείς καλλιτέχνες με μια ευρεία γκάμα καλλιτεχνικού ύφους και μεθόδων: από την καλλιγραφία μέχρι τη φωτογραφία, από το μάνγκα μέχρι τον κυβισμό. Δήλωσαν ότι οι αφίσες «αντιμετωπίστηκαν ως εμβλήματα της εποχής τους».
Σε κάποιες, η αναφορά στους Αγώνες είναι περισσότερο σαφής, όπως στο «Olympic Cloud» του ντιζάινερ Taku Satoh με τους δακτύλιους σε κόκκινο, μπλε, κίτρινο, πράσινο και μαύρο που μιμούνται τους δακτύλιους στο Ολυμπιακό λογότυπο. Άλλες, όπως το «Wild Things – Hachilympic» της Tomoko Konoike (ένα πολύχρωμο πρόσωπο που γεμίζει σχεδόν όλη την επιφάνεια της αφίσας), εξετάζουν την ανθρώπινη υποκειμενικότητα σε έναν διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο.
Τα αποκαλυπτήρια της προτομής του πατριάρχη του ελληνικού κινηματογράφου, του κορυφαίου Έλληνα κινηματογραφικού παραγωγού και…
Με αφορμή χθεσινές δηλώσεις του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Στέφανου Κασσελάκη, αναφορικά με φερόμενη προβληματική…
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μαζί με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. κ.…
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι επεμβάσεις στερέωσης στο «Κλιμακοστάσιο» και στη «Δεξαμενή Καθαρμών» του συγκροτήματος του…
Τρεις εκπαιδευτικοί που με ψυχραιμία και αυταπάρνηση διαχειρίστηκαν ακραίες καταστάσεις και κατάφεραν να σώσουν τη…
Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής ολοκληρώθηκε η έρευνα…