Οι ερευνητές του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό “Joule”, δήλωσαν ότι η νέα μπαταρία μπορεί μελλοντικά να επιτρέψει στα ηλεκτροκίνητα οχήματα να κινούνται σε μεγαλύτερες αποστάσεις, αρκεί να κάνουν σύντομη δεκάλεπτη στάση σε ένα σταθμό φόρτισης.
Για να φορτιστούν πολύ γρήγορα οι μπαταρίες ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες των οδηγών, πρέπει να αναπτύξουν γρήγορα μεγάλη θερμότητα, πράγμα που απειλεί την ίδια τη μπαταρία, φθείροντάς την, αλλά επίσης προκαλώντας ηλεκτρικούς σπινθήρες και δυνητικά επικίνδυνες καταστάσεις.
Ενώ οι συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου φορτίζονται και αποφορτίζονται στην ίδια θερμοκρασία, οι ερευνητές βρήκαν τρόπο να φορτίζουν τη νέα μπαταρία σε αυξημένη θερμοκρασία 60 βαθμών Κελσίου για λίγα λεπτά και μετά να την αποφορτίζουν σε χαμηλότερη θερμοκρασία.
Η νέα μπαταρία μπορεί να αντέξει έως 2.500 κύκλους ταχείας φόρτισης σε αυξημένη θερμοκρασία. Οι ερευνητές φιλοδοξούν να μειώσουν ακόμη περισσότερο το χρόνο φόρτισης στα πέντε λεπτά, χωρίς βλάβη για την μπαταρία.
Τα αποκαλυπτήρια της προτομής του πατριάρχη του ελληνικού κινηματογράφου, του κορυφαίου Έλληνα κινηματογραφικού παραγωγού και…
Με αφορμή χθεσινές δηλώσεις του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Στέφανου Κασσελάκη, αναφορικά με φερόμενη προβληματική…
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μαζί με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. κ.…
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι επεμβάσεις στερέωσης στο «Κλιμακοστάσιο» και στη «Δεξαμενή Καθαρμών» του συγκροτήματος του…
Τρεις εκπαιδευτικοί που με ψυχραιμία και αυταπάρνηση διαχειρίστηκαν ακραίες καταστάσεις και κατάφεραν να σώσουν τη…
Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής ολοκληρώθηκε η έρευνα…