Επίσης, η συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών οικογενειών στράφηκε στα φυσικά καταστήματα και το παραδοσιακό εμπόριο, συνδυάζοντας διασκέδαση και αγορές, ενώ στις γιορτές το διαδίκτυο επιλέχθηκε περισσότερο για ιδέες και τιμές. Είναι γεγονός ότι 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές ήταν προσεκτικοί να μην υπερβούν το διαθέσιμο οικογενειακό προϋπολογισμό και οι 4 στους 10 ήταν διστακτικοί εάν θα κατάφερναν να καλύψουν όλες τις υποχρεώσεις τους.
Εντούτοις, η πλειοψηφία των Ελλήνων εστίασε στην εύρεση έξυπνων αγορών για τις οικογενειακές και κοινωνικές τους υποχρεώσεις με αποτέλεσμα να έχουμε αρκετές αλλαγές στις προτιμήσεις και επιλογές των καταναλωτών.
Η ένδυση-υπόδηση παραμένει μεν πρώτη προτίμηση, αλλά με μικρότερη ένταση από τις 9 στις 10 αγορές, που ήταν παλαιότερα. Ειδικότερα, η σειρά της καταναλωτικής προτίμησης το 2019 και, κατ´επέκταση, την περίοδο των εορτών στην Αττική δείχνει τα εξής:
Οι 7 στους 10 καταναλωτές αγόρασαν είδη ένδυσης – υπόδησης
Οι 5 στους 10 αγόρασαν ηλεκτρονικά είδη και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας
Οι 4 στους 10 αγόρασαν καλλυντικά και φαρμακευτικά
Οι 3 στους 10 αγόρασαν μπιζού και κοσμήματα
Οι 2 στους 10 αγόρασαν ηλεκτρικά είδη και έπιπλα
Τα αποκαλυπτήρια της προτομής του πατριάρχη του ελληνικού κινηματογράφου, του κορυφαίου Έλληνα κινηματογραφικού παραγωγού και…
Με αφορμή χθεσινές δηλώσεις του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Στέφανου Κασσελάκη, αναφορικά με φερόμενη προβληματική…
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μαζί με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. κ.…
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι επεμβάσεις στερέωσης στο «Κλιμακοστάσιο» και στη «Δεξαμενή Καθαρμών» του συγκροτήματος του…
Τρεις εκπαιδευτικοί που με ψυχραιμία και αυταπάρνηση διαχειρίστηκαν ακραίες καταστάσεις και κατάφεραν να σώσουν τη…
Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής ολοκληρώθηκε η έρευνα…